Известие

Collapse
No announcement yet.

хайде по-подробно за амортисьорите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • хайде по-подробно за амортисьорите

    ще сменям амортисьорите,насочил съм се към билщайн.със спортна пружина съм и искам също спортни амортисьори.в един сайт разбрах за билщайн B8 Sprint двойно действащи газови.каде мога да ги намеря и на каква цена?
    ако имате предложения за нещо друго казвайте.
    също така заслужава ли си спортни понеже са по скъпи ,като се има предвид че нормалните билщайн са 108 за един.?за задните не разбрах цена.

  • #2
    Re: хайде по-подробно за амортисьорите

    Първоначално публикувано от arieca155
    ще сменям амортисьорите,насочил съм се към билщайн.със спортна пружина съм и искам също спортни амортисьори.в един сайт разбрах за билщайн B8 Sprint двойно действащи газови.каде мога да ги намеря и на каква цена?
    ако имате предложения за нещо друго казвайте.
    също така заслужава ли си спортни понеже са по скъпи ,като се има предвид че нормалните билщайн са 108 за един.?за задните не разбрах цена.
    За нашите B8 не се предлагат. Има от B6 серията пак спортни.

    Ако имаш достатъчно средства - Koni Sport
    Alfa Romeo 155 1.8TS
    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

    Comment


    • #3
      колко пари са ЗНАЕШ ЛИ?

      Comment


      • #4
        Аз чакам задни В6, че за В8 ми казаха, че вървят с големи туби антинапукопетин . За 2-та съм приготвил 350 точки, но съм с връзки. Отпред засега ще си оставя румънският стандартен Билщайн. Като излизам с колата, после тичам да се изпикая, че ми смазват бъбреците.
        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
        Мненията са като задниците - всеки си има!

        Comment


        • #5
          в интерес на истината няма подробна информация за твърдоста ,някакви сравнения ли,някакви препоръки.за тези пружини такива за онези такива.

          Comment


          • #6


            Само се чудя с какъв акъл ги трошите тези пари за спортни амортисьори дето са правени за каране по немски магистрали например и нямат място по лунните кратери който на нас ни пробутват за улици.
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #7
              какво да правим ние набутаните дето сме си взели коли със спортни амортисьори и на всичко отгоре съм така навирен "отзад" че ме страх да направя някои по рязък остър завой. Искам д аси намеря наи обикновенни аамортисьори подскажете някои подходящ за моя случай или пък ако не как да си смъкна задницат амалко по ниско
              sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
              Suzuki GSXR 750 W настоящ
              Kawasaki KZ 440A вече бивш

              Comment


              • #8
                Re:

                Първоначално публикувано от Alexanderbb
                Само се чудя с какъв акъл ги трошите тези пари за спортни амортисьори дето са правени за каране по немски магистрали например и нямат място по лунните кратери който на нас ни пробутват за улици.
                `ми нали сме рацери със совалки. Рацерството си иска жертви.
                75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                Мненията са като задниците - всеки си има!

                Comment


                • #9
                  мисля че това ми беше достатъчно,ясно, няма да се взимат спортни,ок.
                  ке трошиме от другите.
                  мислех че спортните ще издържат повече,но.

                  Comment


                  • #10
                    What is the KONI warranty? How do I go about getting replacements?


                    A:The KONI warranty is a lifetime warranty to the original purchaser against defects in materials and workmanship and against wear out for as long as you own that car registered for street use. The warranty does not cover damage to the parts caused by misuse, misapplication, installation, motorsports, etc. The warranty does not include mounting bushings.
                    Alfa Romeo 155 1.8TS
                    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                    Comment


                    • #11
                      : - )

                      не става дума само дали спортния е по-дълготраен от стандартния а по-скоро да се види разликата в това как работят и това да се насложи върху нашите условия.
                      Спортният следва философията да се повиши стабилноста на колата при взимане на завои с по-висока скорост, намалява "клатенето" при ускорение и спиране и т.н. Общо казано да втвърди окачването. А при нас доста често ни трябва "по-меко" окачване защото най-малкия проблем са бъбреците. Я си представете карате си колата дали сте газ защото имате спортни амортисьори и и зведнъж след завоя попадате в поредица от дупки. Предполагам че няма да ви хареса как ще се разбеснее волана.
                      Да не говорим за това че като вибрациите не се гасят от амортисьорите те отиват по другите елементи от окачването и съкращават живота им
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • #12
                        е аз съм с 4 кони спорт - 1000 лева приблизително илзязаха
                        колата е като картинг не мърда
                        пак нали ми е кеф да се дръсам ( е понякога ми идва ммалко множко ) но все пак са регулируеми на твърдост и каеф ти меко кеф ти твърдо ;
                        ако има вапроси пишете
                        Volvo S80 2.0 T5 180hp
                        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                        Comment

                        Working...
                        X